سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بدون توفیق بهره نمی دهد . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----16338---
بازدید امروز: ----4-----
بازدید دیروز: ----0-----
هر چه گل عشقه

 

نویسنده: علی رئوفی
یکشنبه 87/2/1 ساعت 4:44 عصر

کرها . کراکرها . واکرها و بوترها: Hackerبه معنای نفوذگر . به شخصی که هدف اصلی او نشان دادن قدرت خود بهکامپیوتر و سایر ماشین ها است وارد شدن به سیستم و یا شکست دادن محاسبات , کنجکاویدر اطلاعات محرمانه از خصوصیات یک هکر است . هکر یک برنامه نویس کنجکاو است که صدمهای وارد نمی کند و حتی باعث تحکیم انتقالات می شود . هکر ها به چند گروه تقصیم میشوند :
1-گروه نفوذگران کلاه سفید ( White Hat Hacker Group ) این گروه از هکرها درواقع همان دانشجویان و اساتید هستند که هدفشان نشان دادن ضعف سیستم های امنیتی شبکههای کامپیوتری می باشند این گروه به نام هکرهای خوب معروف هستند . این دسته نه تنهامضر نیستند بلکه در تحکیم دایواره حفاظتی شبکه ها نقش اساسی دارند کلاه سفید هاداری خلاقیت عجیبی هستند معمولا هر بار با روش جدیدی از دیواره امنیتی عبور می کنند .
2-گروه نفوذگران کلاه سیاه ( Black Hat Hacker Group ) نام دیگر این گروهCracker است. کراکرها خرابکار ترین نوع هکرها هستند . این گروه به طور کاملا پنهانیاقدام به عملیات خراب کارانه می کنند . کلاه سیاه ها اولین چیزی که به فکرشان میرسد نفوذ به سیستم قربانی است کلاه سیاه ها همه ویروس نویسند و با ارسال ویروسنوشته شده خود بر روی سیستم قربانی به آن سیستم نفوذ پیدا می کند درواقع یک جاسوسبر روی سیستم قربانی می فرستند . همیشه هویت اصلی این گروه پنهان است.
3 - گروه نفوذگران کلاه خاکستری ( Gray Hat Hacker Group ) نام دیگر این گروهWhacker می باشد هدف اصلی واکر استفاده از اطلاعات سایر کامپیوترها به مقصود مختلفمی باشد و صدمه ای به کامپیوتر ها وارد نمی کنند . این گروه کدهای ورود به سیستمهای امنیتی را پیدا کرده و به داخل آن نفوذ می کنند اما سرقت و خراب کاری جز کارهایکلاه خاکستری نیست . بلکه اطلاعات را در اختیار عموم مردم قرار می دهند . در سال????یک هکر ژاپنی به سایت Nasa امریکا نفوذ پیدا کرد و تمامی اسناد محرمانـه متعلقبه این سازمان را ربود و به طور رایگان بر روی اینترنت در اختیار عموم قرار داد .
4-گروه نفوذگران کلاه سفید ( Pink Hat Hacker Group ) نام دیگر این گروهBooterمی باشد . بوتر ها افرادی لوس و بی سودی هستند که فقط قادرند در سیستمهااخلال بوجود آورند و یا مزاحم سایر کاربران در سالنهای چت شوند. کلاه صورتی ها اغلبجوانان عصبانی و جسوری هستند که ازنرم افزارهای دیگران استفاده می کنند و خود سوادبرنامه نویسی ندارند. ولی در بعضی مواقع همین هکرهای کم سواد می توانند خطرهای جدیبرای امنیت باشند. ... بسیاری از هکرها انسانهای هستند که خود را بسیار آزاد میداند و قصد دارند خود را در دنیای دیگر بر تر سازند.
هیچ کس نمی تواند قدرت هکرها را در نفوذ به سیستمها نادیده بگیرد...
_ترمینولوژی (اصطلاح‌شناسی)
- Hacker کیست ؟
هکر کسی است که با سیستم های کامپیوتری آشناست و می‌تواند با روش‌هایی خاص (بدون اجازه) وارد آنها شود... این انسان می‌تواند خوب یا بد باشد ( در هر حال هکر است )

- سوال: یک هکر از چه راهی وارد یک سیستم می‌شود؟
از راه شبکه (نه بابا ! )
باید توجه کنید که هر سیستم کامپیوتری (به عبارت بهتر هر سیستم عامل) به هر حال محصول کار تعدادی انسان است و حتما دارای تعدادی bug (خطاهایی که بعد از ارائه محصول به بازار به تدریج کشف می‌شوند) خواهد بود. بعد از اینکه یک باگ مشخص شد، شرکت ها نرم‌افزارهایی را به‌سرعت (در عرض چند ساعت ) ایجاد می‌کنند تا مشکل رفع شود این‌ها را patch می‌گویند. و بعد مدیران شبکه (Wbemasters) در عرض چند روز تا چند سال (آین آخری در مورد ایرانه) آنها را download کرده و مشکل را حل می‌کنند. در این فاصله هکرها دمار از روزگار این سایت‌ها در می‌اورند...

- تعریف چند اصطلاح:

*** Hacker واقعی = سامورایی :
کسی که هدفش از نفوذ به سیستم‌ها نشان دادن ضعف سیستم‌های کامپیوتری است نه سوءاستفاده ...

*** Wacker (واکر):
کسی که هدفش از نفوذ به سیستم‌ها، استفاده از اطلاعات آن سیستم‌هاست (جرو هکر‌های کلاه‌ سیاه )

*** Cracker (کراکر):
کسی که هدفش از نفوذ به سیستم‌ها، خرابکاری و ایجاد اختلال در سیستم‌های کامپیوتری است. (جرو هکر‌های کلاه‌ سیاه )

*** Preaker :
از قدیمی‌ترین هکرها هستند که برای کارشان نیاز (و دسترسی) به کامپیوتر نداشتند و کارشان نفوذ به خطوط تلفن برای تماس مجانی، استراق‌سمع و ... بود. این جزو آموزش من نیست چون کار خیلی بدیه (-;

? تقسیم‌بندی

- انواع کامپیوتر‌های شبکه:
=> کامپیوترهای Server : کامپیوترهایی که کارشان تامین اطلاعات در شبکه است، مثلآ کامپیوترهایی که سایت‌ها را نگه می‌دارند.
=> کامپبوتر‌های Client : کامپیوترهایی که استفاده کننده هستند مثل همین کامپیوتر خودتان که دارید ازش کار می‌کشید.


- انواع سیستم‌ عامل‌هایی که Server ها از آن استفاده‌ می‌کنند:

=> سیستم‌های فعلی:
* خانواده Unix (مثل FreeBSD , Linux )
* خانواده Windows (مثل WinNT, Win2000 )
* Sun Solaris
* OsMac
=> سیستم‌های قدیمی (منقرض شده - آخیش ! ):
AIX, IRIS, DEC10, DEC20 , ...


- سوال: کدام‌ها را باید یاد گرفت؟
Win2000, Unix(Linux) را باید یاد بگیرید. پیشنهاد من این است که Win2000و RedHat Linux را روی کامپیوتر خود همزمان داشته باشید.
? زنگ ‌تفریح

- تقسیم بندی من برای هکر ها:

?- جوجه‌هکرها (احمق کوچولوها):
توانایی‌ها: بلدند از Sub 7 , 187 استفاده کنند و فکر کنند دیگه همه‌چی رو یاد گرفته‌اند !

?- خروس‌هکر‌ها یا مرغ‌هکرها (احمق‌های بزرگتر):
توانایی‌ها: Mail Box را هم می‌توانند Bomb کنند ... ماشاءالله !

?- هکرهای قابل‌احترام ( مثل خود شما):
دارند یاد می‌گیرند و هنوز ?،? سال کار دارند.

?- هکرهای پیش‌کسوت:
دیگه آفتاب لبه بومه ... هکرهای قابل احترام را دوس دارند ...
? CommandPrompt چیست؟

در بسیاری از درس‌های آینده از Command Prompt (خط فرمان) ویندوز استفاده خواهیم کرد. برای باز کردن آن یکی از روش‌های زیر را به کار برید:

?- مسیر زیر را در ویندوز طی کنید:
Start > Programs > Accessories > Command Prompt
?- در قسمت Run بنویسید: command یا cmd
? FAQ
- چه چیزهایی را باید داشته باشم تا شروع کنم؟

?-Win2000 , Linux را روی کامپیوتر خود نصب کرده و شروع به یادگیری کنید.
?- شروع به یادگیری زبان C کنید.
?- شروع به یادگیری TCP/IP کنید. (یک کتاب بخرید )
?- مهمترین چیز علاقه به طی کردن یک راه بسییییییار طوووووولانمعرفی چند اصطلاح
IP :
شماره‌ ایست که به هر کامپیوتر متصل به اینترنت داده می‌شود تا بتوان به‌کمک آن شماره به آن کامپیوترها دسترسی داشت. این عدد برای کامپیوترهایی که حالت سرور دارند (مثلا سایت‌ها) و نیز کامپیوتر‌های کلاینتی که معمولا به روشی غیر از شماره‌گیری (Dial Up) به اینترنت وصل هستند، عددی ثابت و برای دیگران عددی متغیر است. مثلا هر بار که شما با شرکت ISP خود تماس گرفته و به اینترنت وصل می‌شوید، عددی جدید به شما نسبت داده می‌شود.
این عدد یک عدد ?? بیتی (? بایتی) است و برای راحتی به‌صورت زیر نوشته می‌شود:
***.***.***.*** که منظور از *** عددی بین ? تا ??? است (البته بعضی شماره‌ها قابل استفاده نیست که بعدا علت را توضیح خواهم داد). مثلا ممکن است آدرس شما به صورت 195.219.176.69 باشد. حتی اسم‌هایی مثل www.yahoo.com که برای اتصال استفاده می‌کنید، در نهایت باید به یک IP تبدیل شود، تا شما سایت یاهو را ببینید.
در IP معمولا *** اولی معنای خاصی دارد، که بعدا توضیح می‌دهم... فقط این را بگویم که اگر به روش Dial Up به اینترنت وصل شوید، معمولا عددی که به عنوان *** اول می‌گیرید، مابین 192 تا 223 خواهد بود.این توضیح برای تشخیص کامپیوترهای کلاینت از سرور (حداقل در ایران) بسیار می‌تواند مفید باشد.
بعد از اتصال به اینترنت برای به دست آوردن IP خود، از دستور IPCONFIG در command prompt استفاده کنید. (البته یک سری نکات فنی داریم که بعدا می‌گم)

پورت (Port):
در ساده ترین تعریف، محلی است که داده‌ها وارد با خارج می‌شوند. در مبحث هک معمولا با پورت‌های نرم‌افزاری سروکار داریم که به هر کدام عددی نسبت می‌دهیم. این اعداد بین ? و ?????هستند. معمولا به یک سری از پورت‌ها کار خاصی را نسبت می‌دهند و بقیه به‌صورت پیش‌فرض برای استفاده شما هستند. پورت‌های که فعال هستند، هرکدام توسط یک نرم‌افزار خاص مدیریت می‌شوند. مثلا پورت ?? برای ارسال Email است، بنابراین باید توسط یک نرم‌افزار این کار انجام شود و این نرم‌افزار بر روی پورت ?? منتظر (فال‌گوش) می‌ماند. اینجا ممکن است شخصی از فلان نرم‌افزار و دیگری از بهمان نرم‌افزار استفاده کند ولی به‌هر حال پورت ?? همیشه برای ارسال Email است.
در پایین لیستی از مهمترین پورت‌ها و کاربردشان را می‌بینید:
Port Num Service Why it"s phun!
-------- ------- ----------------------------------------
7 echo Host repearts what you type
9 discard Dev/null
11 systat Lots of info on users
13 daytime Time and date at computer"s location
15 netstat Tremendous info on networks
19 chargen Pours out a stream of ASCII characters.
21 ftp Transfers files
23 telnet Where you log in.
25 smpt Forge email
37 time Time
39 rlp Resource location
43 whois Info on hosts and networks
53 domain Nameserver
70 gopher Out-of-date info hunter
79 finger Lots of info on users
80 http Web server
110 pop Incoming email
119 nntp Usenet news groups -- forge posts, cancels
443 shttp Another web server
512 biff Mail notification
513 rlogin Remote login
who Remote who and uptime
514 shell Remote command, no password used!
syslog Remote system logging
520 route Routing information protocol

از میان این پورت‌ها شماره‌های ?، ??، ??، ??، ??، ??، ??، ???و ??? فعلا برای ما مهم‌ترند و به‌تدریج با آنها آشنا خواهید شد.
? چگونه به یک پورت Telnet کنیم؟

برای اینکه عملکرد یک پورت برای شما روشن شود، باید به آن پورت Telnet کنید. (البته معمولا تعدادی از پورت‌هایی را که ممکن است اطلاعاتی مهم را در اختیار هکر‌ها قرار دهند مثل پورت ?? معمولا بسته است و ارتباط با آنها شاید برقرار نشود.) برای telnet کردن در command prompt دستور زیر را تایپ کنید:
telnethostnameportnum
در این دستور به‌جای hostname شماره ip و یا نام سایت را وارد می‌کنید و به‌جای portnum شماره پورت و یا معادل آن از جدول. مثلا برای تلنت کردن به پورت ?? که ساعت و تاریخ را به‌دست می‌دهد در کامپیوتری به‌ اسم www.iums.ac.ir می‌نویسید:
telnet iums.ac.ir 13
telnet iums.ac.ir daytime
هر دو این دستورات معادل هم هستند.
تلنت کردن معمولا اولین کاری است که یک هکر برای هک کردن یک سایت انجام می‌دهد، زیرا بعضی از پورت‌ها در صورت بسته نبودن روی آن سرور، معمولا حاوی اطلاعات بسیار مهمی هستند.
همین الان شروع کنید و مثل یک هکر واقعی به کامپبوتر‌های مختلف و پورت‌های گوناگون تلنت کنید. مخصوصا اگر پورت ?? (finger) روی یک کامپیوتر باز بود، مرا هم خبر کنید (-;
? تقسیم‌بندی انواع حملات

اولین نکته‌ای که لازم است بگویم اینه که وقت خود را برای هک کردن کامپیوتر‌های کلاینت هدر ندهید (اگرچه برای افراد مبتدی کار با نرم‌افزاری مثل Sub7 زیاد هم بد نیست ولی نباید زیاده‌روی کرد) علت هم اینه که هربار که به اینترنت وصل می‌شوند ip جدیدی به‌ آنها اختصاص پیدا می‌کنه و زحماتتون هدر می‌ره (البته برای جلوگیری از این امر هم روشهایی هست که در آینده ایشالله میگم).
حالا تقسیم‌بندی:
?- حمله به روش Denial of ServiceAttack) DoS)
?- حمله به روش Exploit?- حمله به روش Info Gathering (تلنت کردن یکی از مثالهای آن است که امروز آموختید)
?- حمله به روش Disinformation
__________________? 133t Speak چیست؟

گاهی هکرها در هنگام نوشتن به جای تعدادی از حروف انگلیسی معادل‌های قراردادی به کار می‌روند که لیست آنها را در زیر می‌بینید:
0 <= O
1 <= L; I
2 <= Z
3 <= E
4 <= A
5 <= S
6 <= G
7 <= T
8 <= B
| <= L; I
@ <= at (duh)
$ <= S
)( <= H
}{ <= H
/\/ <= N
\/\/ <= W
/\/\ <= M
|> <= P; D
|< <= K
ph <= f
z <= s


مثلا he Speaks می‌شود:
}{3 $|>34|< z
توصیه من اینه که از این معادل‌ها تا جایی که می‌تونید استفاده نکنید. فقط یاد بگیرید که کم نیارید.
? ترسیم مسیر برای آینده:
?- اولین و مهمترین تصمیم انتخاب نوع کامپیوتری است که می‌خواهید هک کنید ( کلاینت یا سرور )، زیرا روش‌هک کردن این‌دو بجز در مراحل ابتدایی کاملا متفاوت است.
?- دومین گام انتخاب یک کامپیوتر مشخص (مثلا کامپیوتری که فلان سایت را نگه می‌دارد که مثالی برای کامپیوتر سرور است و یا کامپیوتر فلان شخصی که با او چت می‌کنید که مثالی برای کامپیوتر کلاینت است) و جمع‌آوری اطلاعات در مورد آن است. این جمع‌آوری اطلاعات از قربانی (Victim) را Footprinting گویند. اولین مشخصه‌ای که باید کشف شود، ip اوست. یکی دیگر از اطلاعات مهم که معمولا دنبالش هستیم، پیدا کردن نوع سیستم‌عامل و نیز برنامه‌هایی است که کامپیوتر شخص از آنها بهره می‌برد. یکی از مهمترین ( و گاه خطرناک‌ترین) کارها، تست‌کردن پورت‌های آن کامپیوتر برای دیدن اینکه کدام پورت‌ها باز و کدام‌ها بسته هستند.
?- مرحله بعدی در واقع شروع تلاش برای نفوذ به سیستم است. این نفوذ سطوح مختلف دارد و بالاترین آن که در کامپیوترهای سرور روی می‌دهد، حالتی است که بتوان username و password مربوط به مدیر کامپیوتر (administrator) یا superuser را به‌دست آورده و از طریق این Shell Account به نهایت نفوذ دست‌ یابیم ولی گاه به‌دلایل مختلف (مربوط به سطح علمی خود و ... ) نمی‌توان به این سطح دست‌یافت اما به هر حال برای مرحله بعدی می‌تواند استفاده شود. این مرحله جایی است که هنر شما یه عنوان یک هکر آغاز شده و نیز به پایان می‌رسد.
?- این مرحله بعد از نفوذ روی می‌دهد که در آن به یک سطحی از کنترل سیستم رسیده‌اید. رفتار شما در این مرحله مشخص می‌کند که چه نوع هکر هستید(سامورایی، واکر و یا کراکر) و اینکه آیا جنبه یاد گرفتن را داشته‌اید یا نه، همینجا مشخص خواهد شد.
?- مرحله آخر پاک کردن ردپاست تا گیر نیفتیم (البته بعضی وقتها برای کلاس گذاشتن باید گیر بیفتیم، هه هه ...). بعضی از سیستم‌ها آمار login را نگه می‌دارند که در مورد آنها این مرحله بسیار مهم است.

خلاصه مطالب بالا به این صورت است:
Selection -> FootPrinting -> Penetration -> [Changings] -> Cleaning
? خلاصه JargonLexicon 4.2 مشهورترین لغت‌نامه هکرها: (قسمت ? - قبل از A )

0
عدد صفر، مخالف حرف O انگلیسی. برای تمایز این‌دو از هم در دوره‌های مختلف از روشهای گوناگون استفاده شده است.

1TBS
.n //
"The One True BraceStyle"
ر.ک. indent styleone twenty)120reset)
.wuhn-twen"tee ree"set/ n/
عمل cycle کردن جریان (power) به یک ماشین برای ریست کردن و یا باز کردن (unjam)
م.ک. Big Red Switch, powercycle

2
infix
با توجه به تلفظ مشابه با to در انگلیسی به جای آن به کار می‌رود. مثلا exe2bin به معنی تبدیل exe به bin است (exe tobin)

404
.n //
HTTP error مربوط به پیدا نشدن فایل (file notfound on server)

four o four)404 compliant)adj
حالتی است که کل سایت توسط Administratorها به دلیل استفاده نامناسب operatorها از آن پاک می‌شود.
ن.ک. spam, spamvertize

4.2
.for" poynt too"/ n/
اگر به تنهایی به کار رود به معنی BSD Unix release 4.2 است.

party-@
.at"par`tee/ n/
میتینگ‌هایی که بین هکرها برگزار می‌شود که مهم‌ترین آنها همایش سالیانه Worldcon است.
م.ک. boink
? شروع مبحث Footprinting

گفتیم که اولین مرحله جمع‌آوری اطلاعات است که به آن FootPrinting می‌گویند. این مبحث را با آموزش روش پیدا کردن ip شروع می‌کنیم.
? پیدا کردن ip یک سایت با دانستن آدرس اینترنتی آن (پیدا کردن ip سرور)

برای این کار روشهای مختلفی هست:

?- در (InternetExplorer (IE آدرس را تایپ کنید و Enter را فشار دهید. در قسمت پایین مرورگر یعنی Status Bar پس از چند لحظه برای مدت کوتاهی ip نمایش داده می‌شود و می‌توانید آنرا یادداشت کنید. اگر طول این مدت بسیار کوتاه است می‌توانید از صفحه عکس بگیرید ( با دکمه Print Screen ) و در یک نرم‌افزار گرافیکی بعد از باز کردن یک صفحه خالی به کمک Ctrl+V آنرا مشاهده کنید. [ عجب راه احمقانه‌ای ;-)
اگر این کار را برای www.yahoo.com انجام دهیم:

[IMG]file:///F:/HAK/4_files/image001.jpg[/IMG]

که همان شماره ip برای www.yahoo.com است.
نکته بسیار مهم این است که به‌دلیل ضریب اشتباه بسیار بالای آن هیچ‌گاه از این روش استفاده نکنید. نتایج ممکن است کاملا اشتباه باشد که بعدا میگم چرا.

?- دستور ping را در command prompt صادر کنید:
pingdomain
در این حالت می‌توانم ip آن سایت را ملاحظه کنم. (البته کار اصلی ping یک چیز دیگست و میشه گفت داریم ازش سوءاستفاده می‌کنیم). مثلا برای پیدا کردن ip سازین می‌نویسم:
ping sazin.com
و جواب می‌شنوم:
Pinging sazin.com [63.148.227.65] with 32 bytes of data:

Reply from 63.148.227.65: bytes=32 time=821ms TTL=111
Reply from 63.148.227.65: bytes=32 time=821ms TTL=111
Reply from 63.148.227.65: bytes=32 time=822ms TTL=111
Reply from 63.148.227.65: bytes=32 time=811ms TTL=111


Ping statistics for 63.148.227.65:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 811ms, Maximum = 822ms, Average = 818ms
ملاحظه می‌فرمایید که ip سازین 63.148.227.65 است.
اگر دستور ping را به‌جای sazin.com برای www.sazin.com صادر کنید، جواب همان است. البته برای سایت‌های بزرگ جواب‌های حاصل متفاوت خواهد بود.

?- روش بعدی و کامل‌ترین روش whois کردن به بعضی سایت‌های خاص است. بعدا این را کامل‌تر توضیح می‌دم ولی فعلا روشش رو می‌گم. آدرس زیر را در مرورگر خود تایپ کنید:
http://www.samspade.org/t/ipwhois?a=xxxxxx
که به‌جای xxxxxx آدرس مورد نظر را تایپ کنید. مثلا برای sazin.com یکی از دو آدرس زیر را باید تایپ کرد:
http://www.samspade.org/t/ipwhois?a=sazin.com
http://www.samspade.org/t/ipwhois?a=www.sazin.com
چیزی که در صفحه ظاهر می‌شود به صورت زیر است:
whois -h magic 63.148.227.65
sazin.com resolves to 63.148.227.65

Trying whois -h whois.arin.net 63.148.227.65
Qwest Communications NET-QWEST-BLKS-2 (NET-63-144-0-0-1)
63.144.0.0 - 63.151.255.255
Neutron Digital Media Corp. QWST-63-148-224 (NET-63-148-224-0-1)
63.148.224.0 - 63.148.231.255

# ARIN Whois database, last updated 2002-09-04 19:05
# Enter ? for additional hints on searching ARIN"s Whois database.
که آدرس ip در سطر اول و دوم ذکر شده است.

اگر دو روش آخر را برای سایت بزرگ yahoo انجام دهیم، نتایج زیر را می‌بینیم:
--> روش ping :
www.yahoo.com ====> 64.58.76.229
yahoo.com ====> 66.218.71.198
--> روش whois :
...و www.yahoo.com ====> 66.218.71.86
64.58.79.230 و yahoo.com ====> 66.218.71.198

نتایج حاصل گویای آن است که چرا بهتر است از whois استفاده کنیم.
__________________تقسیم بندی آدرس‌های ip

آدرس‌های ip به ? کلاس تقسیم‌بندی می‌شوند که A تا E نام‌ دارند ولی از این بین سه کلاس اول (یعنی C,B,A) کاربرد عملی دارند که آنها را شرح می‌دهیم:

?- کلاس A: اگر ip را به‌صورت ***.yyy.yyy.yyy در نظر بگیرید، این کلاس تمام ipهایی را شامل می‌شود که *** بین ? تا ??? است. این کلاس ویژه backbone های بزرگ اینترنتی است و در هنگام ثبت domain برای گرفتن ip از آنها استفاده می‌شود. بنابراین اکثر سایت‌ها چنین ipهایی دارند. این کلاس را 8/ هم می‌گویند.

?- کلاس B: این کلاس تمام ipهایی را شامل می‌شود که *** بین ??? و ??? است. این کلاس هم از جمله کلاس‌های پرکاربرد است. این کلاس را 16/ هم می‌گویند.

?- کلاس C: این این کلاس تمام ipهای را شامل می‌شود که *** بین ??? و ???است. این کلاس معمولا به ISP هایی که خدمات dial-up ارائه می‌دهند، تعلق می‌گیرد (این جمله چندان مستند نیست.). بنابراین اگر به‌صورت dial-up به اینترنت متصل شوید، چنین ip می‌گیرید. این کلاس را 24/ هم می‌گویند.

سوالی که پیش می‌آید این است که *** چرا نه در کلاس A و نه در B، عدد ??? را شامل نمی‌شود؟ جواب این‌ است که ??? برای کامپیوتر خودمان رزرو شده است. مثلا 127.0.0.1 معمولا یعنی localhost یعنی خودمان.
? به‌دست آوردن ip خودتان بعد از اتصال به اینترنت

برای این‌کار راههای متفاوتی وجود دارد:

?-راحت‌ترین راه استفاده از دستور ipconfig است. من با تایپ کردن آن به نتایج زیر رسیدم:
Windows 2000 IP Configuration

PPP adapter neda:

Connection-specific DNS Suffix . :
IP Address. . . . . . . . . . . . : 217.66.198.116
Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255.255
Default Gateway . . . . . . . . . : 217.66.198.116
که آدرس ip تان را می‌توانید در سطر Ip Address ببینید. (مسئله ****** را فعلا نادیده بگیرید)

?- بعد از اتصال به اینترنت حداقل یک صفحه باز کنید و بعد دستور netstat -n را در command prompt تایپ کنید. من با تایپ این دستور به نتایج زیر رسیدم:
Active Connections

Proto Local Address Foreign Address State
TCP 217.66.198.116:2469 64.58.76.177:80 ESTABLISHED
TCP 217.66.198.116:2471 66.163.175.130:80 ESTABLISHED
TCP 217.66.198.116:2473 212.73.194.143:80 ESTABLISHED
TCP 217.66.198.116:2474 212.73.194.143:80 ESTABLISHED
TCP 217.66.198.116:2476 212.73.194.136:80 SYN_SENT
ستونی که زیر عبارت Local Address قرار دارد، ip من در آن اتصال است. بنابراین ip من در آن اتصال 217.66.198.116 بوده است.
? ادامه مبحث Footprinting برای سرورها

قبلا بحث را با روش پیدا کردن ip سرورها (سایت‌ها) شروع کردیم. حالا کمی در مورد whois می‌آموزیم. لازم به ذکر است که هنوز درمورد FootPrinting کلاینت‌ها صحبتی نکرده و نمی‌کنم.
? Whois چیست؟

تعریف کلی برای whois نمی‌توان ارائه داد ولی فعلا منظور ما از Whois همان کسب اطلاعات در مورد یک سایت است. (قبلا با نوع خاصی از whois برای تبدیل domain به ip آشنا شده‌اید).
کاری که امروز می‌خواهم انجام دهم کسب اطلاعات در مورد یک شماره ip و یا یک domain (مثلا irib.com ) خاص است. برای کسب این اطلاعات باید به اینترنت وصل شده و به‌طریقی به یک سری سایت‌های خاص که وظیفه ثبت domain , ... را دارند متصل شده و اطلاعات را از آنها درخواست کنم. این سایت‌های خاص database (بانک‌های اطلاعاتی) ویژه این وظایف را دارند. برای کسب این اطلاعات از سایت‌ها روش‌های زیر را می‌توان به‌کار برد:

?- اگر از طریق سیستم عامل یونیکس یا لینوکس به اینترنت وصل شده‌اید، دستوری به اسم whois در آنها وجود دارد. و یا می‌توانید از نرم‌افزارهای خاصی که برای این سیستم‌عامل‌ها وجود دارد (مثل Xwhois ) استفاده کنید. ولی فعلا بحث روی ویندوز است و این دستور در ویندوز وجود ندارد.

?- برای whois کردن در ویندوز نرم‌افزارهای زیادی وجود دارد (که به زودی نوشتن یک whois متوسط را در زبان C یاد خواهم داد.) از مشهورترین این نرم‌افزارها Netscan tools و SamSpade است. ولی از اینها هم فعلا صرف نظر می‌کنم تا شما بیشتر با جزئیات این‌ کار آشنا شوید.

?- روشی که ما در این جلسه به کار می‌بریم، استفاده از سایت‌هایی است که این جستجو را برای ما انجام می‌دهند. بحث را شروع می‌کنم:? datebase های whois در چه سایت‌هایی وجود دارد؟

تعداد زیادی از سایت‌ها این داده‌ها را دارند که مشهورترین‌ها عبارتند از:
whois.internic.net (The InterNIC)
whois.onlinenic.com (The OnLineNIC)
whois.arin.net (American Registry for Internet Numbers)
whois.ripe.net (European IP Address Allocations)
whois.apnic.net (European IP Address Allocations)
whois.nic.mil (US Military)
whois.nic.gov (US Government)
اولین سایت مشهورترین سایت ثبت domain برای org , net , com است.
توجه کنید که امروزه سایت‌های مختلفی عمل ثبت domain را انجام می‌دهند و برای اینکه در مورد یک سایت خاص (که در واقع یک domain خاص دارد) اطلاعاتی کسب کنیم باید اطلاعات مربوطه را از آن سایتی بگیریم که ثبت domain را انجام داده است و چون این کار مشکلی است به جای استفاده از خود سایت‌های بالایی، از سایت‌هایی دیگر استفاده می‌کنیم که این کار را برای ما ساده‌تر می‌کنند (خود آن سایت‌ها در نهایت اطلاعاتشان را از سایت‌های اصلی می‌گیرند و فقط یک نقش واسط دارند... لازم به‌ذکر است که ایجاد چنین صفحات وبی زیاد هم مشکل نیست.). سایت مورد علاقه من برای کسب اطلاعات سایت زیر است:
http://www.samspade.org/t/whois?a=xxxxxxxxx
که بجای xxxxxxxxx آدرس سایت و یا ip آنرا می‌نویسیم و آدرس حاصله را در مرورگر خود می‌بینیم. مثلا اگر بخواهم در مورد سایت sazin.com اطلاعاتی به‌دست بیاورم، می‌نویسم:
http://www.samspade.org/t/whois?a=sazin.com
و اطلاعات زیر به دست می‌آید:
sazin.com is registered with BULKREGISTER.COM, INC. - redirecting
to whois.bulkregister.com

whois -h whois.bulkregister.com sazin.com
The data in Bulkregister.com"s WHOIS .........................(deleted)

SazinNetWork
2nd.Floor,Bldg#116,Mollasadra Ave.
Tehran, TEH 14358
IR

Domain Name: SAZIN.COM

Administrative Contact:
Mohammad Hajati mjhajati@hotmail.com
Sazin Rasaneh Co.
4th.Floor,Bldg.339,Mirdamad Ave.
Tehran, TEH 19696
IR
Phone: +98 21 8787064
Fax: +98 21 8789841
Technical Contact:
Mohammad Hajati mjhajati@hotmail.com
Sazin Rasaneh Co.
4th.Floor,Bldg.339,Mirdamad Ave.
Tehran, TEH 19696
IR
Phone: +98 21 8787064
Fax: +98 21 8789841

Record updated on 2002-03-02 05:47:36
Record created on 1999-05-10
Record expires on 2007-05-10
Database last updated on 2002-09-15 08:58:02 EST

Domain servers in listed order:

DNS.SAZIN.COM 80.78.134.221
S1.SAZIN.COM 63.148.227.63
S2.SAZIN.COM 63.148.227.64
ملاحظه می‌کنید که اطلاعات زیادی در مورد این سایت را به این طریق می‌توان به‌دست آورد. اطلاعاتی درمورد آدرس ISP ، شخصی که به‌عنوان Admin کار ثبت را انجام داده است و ... البته باز هم نمی‌توان در مورد صحت و سقم آن اظهارنظر قطعی داشت.
تعدادی از مهمترین اطلاعات را در قسمت DNS Servers یا Domain servers (که در این مثال در آخر قرار دارد) می‌بینید. بعدا در مورد این آدرس‌ها توضیح خواهم داد ولی فعلا می‌گم که به کمک همین چند آدرسی که در آخر به‌دست آوردیم به کمک دستوری به نام nslookup می‌توان اطلاعات با ارزش‌تری به‌دست آورد که به‌زودی یاد می‌گیرید.

چگونگی استفاده از nslookup

وقتی که DNS Server یک سایت را به‌دست آورده باشیم (از طریق whois )، به کمک دستور nslookup می‌توان اطلاعاتی اضافی در مورد آن سایت پیدا کرد. طریقه استفاده این دستور به صورت زیر است:
فرض کنید که من می‌خواهم از DomainServer سایت (far30.com) اطلاعاتی به‌دست بیارم. اگر به این سایت whois کنم، می‌بینم که دوتا Name Server یا DNS Server دارد:
s1.sazin.com
s2.sazin.com
حالا دیگر آدرس DNS Server مربوط به far30.com را دارم و می‌توانم شروع کنم:

?- دستور nslookup را در command prompt نوشته و اجرا می‌کنم:
C:\>nslookup
و نتایج را می‌بینم:
*** Can"t find server name for address 192.168.20.3: Non-exi...
*** Can"t find server name for address 192.168.20.1: Non-exi...
*** Default servers are not available
Default Server: UnKnown
Address: 192.168.20.3

>
علامت > یعنی شما می‌توانید دستورات را تایپ کنید.

?- در جلوی علامت < دستور زیر را تایپ می‌کنیم:
> server dns_server
که به جای dns_server باید آدرس DNSServer سایت موردنظر را بنویسم. پس برای سایت far30.com می‌شود:
> server s1.sazin.com
و جواب می‌شنوم:
Default Server: s1.sazin.com
Address: 63.148.227.63
اگر در این مرحله پیغام خطا می‌گیرید، باید دوباره این دستور را تایپ کنید و نیز می‌توانید از DNS Server دومی که در whois برای far30.com به‌دست آوردیم ، استفاده کنیم.

?- دستور زیر را تایپ کنید:
> set type=any
?- حالا به کمک دستور زیر اطلاعات را به‌دست می‌آوریم:
> ls -d site_name .
که برای far30.com می‌شود:
>ls -d far30.com.
دقت کنید که بعد از اسم سایت یک نقطه (dot) گذاشته‌ام، شما هم بهتر است اینطوری بنویسید.
نتایج زیر حاصل می‌شود:
[s1.sazin.com]
far30.com. SOA s1.sazin.com admin.sazin.com.
(2002070412 3600 600 86400 3600)
far30.com. A 63.148.227.65
far30.com. NS s1.sazin.com
far30.com. NS s2.sazin.com
far30.com. MX 10 mail.far30.com
far30.com. MX 15 far30.com
ftp CNAME far30.com
mail A 63.148.227.65
www CNAME far30.com
far30.com. SOA s1.sazin.com admin.sazin.com.
(2002070412 3600 600 86400 3600)
>
بعدا در مورد کاربرد تک‌تک اینها صحبت خواهم کرد ولی بعضی از آنها همین‌طوری هم اطلاعات واضحی دارند.

?- دستور exit را مقابل < تایپ کرده و از nslookup خارج می‌شویم.


شما برای تمرین همین کار را در مورد سایت neda.net.ir انجام دهید.
? تقسیم‌بندی پورت‌ها از روی شماره آنها
?- پورت‌های 0 تا 1023 :
مشهورترین پورت‌ها هستند و معمولا هرکدام برای یک سرویس خاص استفاده می‌شود. با تعدادی از این پورت‌ها در جلسات قبل آشنا شده‌اید.

?- پورت‌های 1024 تا 49151 :
این سری از پورت‌ها مشخصا با هیچ‌یک از سرویس‌های اینترنتی مرتبط نیستند بلکه وقتی که با یک ابزار شبکه مانند مرورگر اینترنت(مثل Internet Explore یا Netscape Navigator )، نرم‌افزار ارسال و دریافت E-mail (مثل Outlook یا Edura )، نرم‌افزارهای FTP (مثل WS-FTP یا Cute-FTP ) کار می‌کنید، یکی از این پورت‌ها به صورت random باز شده و یک ارتباط با سرور (با توجه به‌نوع سرویس اینترنتی که می‌دهد که یکی از پورت‌های 0 تا 1023 است) برقرار شده و داده‌ها ارسال و دریافت می‌شوند. یعنی پورت شما یکی از پورت‌های این قسمت است و پورت سرور یکی از پورت‌های بالایی.این سری پورت‌ها را پورت‌های register شده هم می‌گویند.

?- پورت‌های 49152 تا 65535 :
این سری از پورت‌ها به‌ندرت استفاده می‌شوند. کاربرد اساسی آنها برای یک سری سرویس‌های خاص اینترنتی است و یا توسط trojanها (که برای Hack کردن کامپیوتر است) است. البته خیلی از trojanهای معروف از پورت‌های ردیف ? هم استفاده می‌کنند و این تقسیم‌بندی‌ها همیشه برقرار نیست و به‌همین علت است که گاهی پورت‌ها را به دو‌دسته زیر 1024 و بالای 1024 تقسیم‌ می‌کنند.


    نظرات دیگران ( )
نویسنده: علی رئوفی
یکشنبه 87/2/1 ساعت 4:33 عصر

 آشنایی با فرم های وبasp
آشنایی با فرم های وب
به عنوان یک برنامه نویس ویژوال بیسیک شما می توانید برنامه های تحت اینترنت نیز بنویسید. به طور معمول برنامه نویسان ویژوال بیسیک به سمت ASP که یک تکنولوژی از مایکروسافت است متمایل هستند. دلیل این امر هم شباهت میان VB و VB می باشد. بزرگترین ایرادی که کلاسیک دارد نداشتن یک محیط ویژوال مانند فرم‌های معمولی بیسیک است. مایکروسافت با Visual InterDev سعی کرد این کمبود را جبران کند اما چندان موفق نبود. بالاخره در ویژوال بیسیک دات نت ترکیبی از InterDev و ویژوال بیسیک وجود دارد و امکانات فرم‌های ویژوال بیسیک را برای اینترنت نیز فراهم می کند.

Web Form ها یکی از اجزای تکنولوژی ASP.NET است که به برنامه نویس های اکثر زبان ها این امکان را می دهد که یک قالب ویژوال با HTML و یک محیط برنامه‌نویسی تحت سرور با کدهای پیشرفته داشته باشند.

Web From ها در عمل
بهترین راه برای فراگیری این تکنولوژی یک مثال عملی از آن است. پس از مثال معروف Hello World برای شروع استفاده می کنیم.

آماده سازی محیط
قبل از شروع ابتدا باید نرم‌افزارهای مورد نیاز را از روی لیست زیر نصب کنید. اگر ویژوال استودیو دات نت را به شکل کامل و بر روی ویندوز 2000 یا اکس پی نصب کردید احتیاج به مراحل زیر ندارید.
<LI class=MsoNormal dir=rtl style="MARGIN: 0in 0.5in 0pt 0in; COLOR: black; DIRECTION: rtl; LINE-HEIGHT: 16.8pt; unicode-bidi: embed; TEXT-ALIGN: right; mso-margin-top-alt: auto; mso-margin-bottom-alt: auto; mso-list: l0 level1 lfo1; tab-stops: list .5in">سیستم عامل شما باید حتما ًاز نوع ان تی باشد، ویندوز 2000 (سرور یا Professional)، ویندوز اکس پی Professional و یا ان تی سرور 4. <LI class=MsoNormal dir=rtl style="MARGIN: 0in 0.5in 0pt 0in; COLOR: black; DIRECTION: rtl; LINE-HEIGHT: 16.8pt; unicode-bidi: embed; TEXT-ALIGN: right; mso-margin-top-alt: auto; mso-margin-bottom-alt: auto; mso-list: l0 level1 lfo1; tab-stops: list .5in">باید NET Framework. بر روی سروری که می خواهید با آن کار انجام دهید یا برنامه شما بر روی آن اجرا خواهد شد نصب شده باشد. اگر ویژوال استودیو دات نت را نصب کرده اید مشکلی در این مرحله ندارید.
مایکروسافت توصیه کرده که سیستم فایل هارد دیسک سرور شما بهتر است NTFS باشد، هم به دلیل مسائل امنیتی و هم سرعت بیشتر.
Hello World
در فرم مخصوص ایجاد یک پروژه جدید ASP.NET Web Application را انتخاب کنید و نام آن را HelloWorld قرار دهید. دقت کنید که مکان ذخیره پروژه http://localhost باشد.

سپس بر روی کلید OK کلیک کنید تا یک Solution جدید ایجاد گردد. به طور قراردادی ویژوال استودیو یک Web Form با نام WebForm1.aspx ایجاد می کند. دقت کنید که پسوند فایل چه تغییری کرده است.

وقتی بر روی کلید OK کلیک می کنید چند عمل در پشت صحنه انجام می شود. به غیر از ایجاد کردن یک شاخه در دایرکتوری Visual Studio Projects، ویژوال استودیو یک Web Application نیز در سروری که انتخاب کرده اید ایجاد می کند. بر روی سرور، ویژوال استودیو دات نت:
<LI class=MsoNormal dir=rtl style="MARGIN: 0in 0.5in 0pt 0in; COLOR: black; DIRECTION: rtl; LINE-HEIGHT: 16.8pt; unicode-bidi: embed; TEXT-ALIGN: right; mso-margin-top-alt: auto; mso-margin-bottom-alt: auto; mso-list: l1 level1 lfo2; tab-stops: list .5in">یک دایرکتوری با نام پروژه در شاخه inetpub/wwwroot ایجاد می کند. <LI class=MsoNormal dir=rtl style="MARGIN: 0in 0.5in 0pt 0in; COLOR: black; DIRECTION: rtl; LINE-HEIGHT: 16.8pt; unicode-bidi: embed; TEXT-ALIGN: right; mso-margin-top-alt: auto; mso-margin-bottom-alt: auto; mso-list: l1 level1 lfo2; tab-stops: list .5in">این دایرکتوری را به عنوان یک IIS Application معرفی کرده و اجازه اجرای را بر روی آن می دهد.
اگر FrontPage Server Extensions را نصب کرده باشید یک FrontPage Web ایجاد می کند تا با FrontPage هم بتوانید به آن دسترسی داشته باشید.
می توانید همانگونه که با فرم های معمولی ویژوال بیسیک کار می کردید از Web Formی که جلوی شما است استفاده کنید، یعنی به شما امکان استفاده از Toolbox و استفاده از کامپوننت های درون آن بر روی Web Form داده شده است. یک Label را از Toolbox برداشته و بر روی قسمت بالای فرم قرار دهید و خاصیت Text آن را به Hello World تغییر دهید.

برای این مثال تمام کاری که لازم بود انجام شود را انجام دادیم. حالا می توانیم برنامه را اجرا کنیم. قبل از اینکار از Toolbar و در قسمت Solution Configuration به جای Debug ،Release را انتخاب کنید. حالا بوسیله کلید F5 برنامه را اجرا کنید. اگر هیچ مشکلی در سیستم نباشد باید صفحه مرورگر باز شود و فایل WebForm1.aspx نمایش داده وبر روی آن Hello World نوشته شود.

بر روی صفحه مرورگر کلید سمت راست موس را بزنید و View Source را انتخاب کنید تا ببینید چه مطالبی در سورس این صفحه آمده است. همانطور که می بینید کدهایی به HTML است که بوسیله فایل aspx در زمان اجرا ایجاد شده است.

همانطور که می بینید یک HTML Form در این متن دیده می شود در حالی که ما چنین چیزی را اضافه نکرده بودیم، درباره این مساله در ادامه توضیح خواهم داد. Labelی که اضافه کرده بودیم در تگ Span قرار دارد. تگ Span مانند یک Container برای Label ما است و اطلاعات آن را در خود نگهداری می کند. به ویژوال استودیو دات نت باز می گردیم.

همانطور که دیدید Web Form ها خیلی شبیه فرم های معمولی ویندوز هستند. در Web From جدیدی که می سازیم این خاصیت را بیشتر امتحان می کنیم. در برنامه Hello World که ایجاد کردیم تنها یک Web Form داشتیم: WebForm1.aspx. یک Web Form دیگر می سازیم تا کارهای بیشتری با آن انجام دهیم.

منوی Project | Add Web Form را انتخاب کنید. در فرمی که باز می شود Web Form را انتخاب کنید و مطمئن شوید که نام آن WebForm2.aspx است. (قبل از این کار ویژوال استودیو را از حالت اجرای برنامه خارج کنید)

بر روی Open کلیک کنید تا WebForm2.aspx در Solution ایجاد شود. بر روی WebForm2.aspx در Solution Explorer دو بار کلیک کنید تا مطمئن باشید که فرمی که تازه ایجاد کرده اید فعال است. مانند مثال قبلی یک Label بر روی فرم قرار دهید، سپس یک Button در زیر آن قرار دهید و اندازه هر دو را یکسان کنید. بر روی Label کلیک کنید و از پنجره Properties خاصیت ID را انتخاب کنید و آن را به lblText تغییر دهید. سپس بر روی کلید کلیک کنید و ID آن را به btnSubmit تغییر دهید. بر روی کلید یک بار کلیک کنید، سپس کلید Enter را بزنید تا به قسمت نوشتن کد برای این کلید وارد شوید.

در ASP.NET هر کدام از کنترل ها، کدی در پشت صحنه برای خود دارند. همانطور که مشاهده می کنید یک روال با نام btnSubmit_Click وجود دارد که هنگامی که بر روی کلید کلیک می شود اجرا می شود. کدی که در این روال نوشته شده باشد در سرور اجرا می شود و نه در مرورگر کامپیوتر کاربر. کد زیر را در روال مورد بحث بنویسید:
lblText.Text = "Hello World"

همانطور که مشاهده کردید IntelliSense وارد عمل شده و وقتی بعد از lblText، نقطه را تایپ کردید لیستی از خواص و متد های مربوط به Label را به شما نمایش داد. این خاصیت در InterDev هم وجود دارد ولی در ویژوال استودیو دات نت از امکانات بیشتر و لیست پرمحتواتری برخوردار است.

پنجره کد را ببندید و به قسمت طراحی Web Form بروید، خاصیت Text کلید را به Submit تغییر دهید. حالا برنامه را امتحان می کنیم. اگر سعی کنید تا برنامه را بوسیله کلید F5 اجرا کنید دوباره WebForm1.aspx نمایش داده خواهد شد، زیرا که این فرم، فرم ابتدایی در پروژه ما است. برای اینکه WebForm2.aspx به فرم ابتدایی تبدیل شود در پنجره Solution Explorer بر روی WebForm2.aspx کلید سمت راست موس را بزنید و سپس Set As Start Page را انتخاب کنید. حالا می توانید برنامه اجرا کنید.

Web Form جدید، WebForm2.aspx در مرورگر اینترنت نمایش داده می شود در حالی که بر روی آن یک Label و یک کلید وجود دارد. بر روی کلید کلیک کنید تا متنی که تایپ کرده بودید در Label نمایش داده شود. همانطور که می بینید برنامه مانند فرم های معمولی ویندوز اجرا می شود.
________


    نظرات دیگران ( )
نویسنده: علی رئوفی
یکشنبه 87/2/1 ساعت 4:27 عصر

 آموزش هک موبایل
از شما دوستان خواهشمندیم که برای فرا گیری هر چه بهتر اموزش کلیه مطالب را با دقت مطالعه کنید!

برای هک کردن موبایل کسی باید گوشی اون رو یک بار به دستتون بگیرید و شماره تلفن خودتون رو به صورت زیر بگیرید.مثلا اگر شماره شما :: ??356048864 بود شما باید به صورت :

*09356048864 بگیرید یعنی جولوش یک ستاره بگذارید.و وقتی شما ره گرفته شد کافیه گوشیتونو بردارید تا ارتباط برقرار شود.خب حالا در واقع میتونیم بگیم که گوشی قربانی هک شد.و مرحله حساس این است که بدونیم چه جوری میشه بقیه کارو انجام داد.حالا ما در این حالت میتونیم ? تا کار رو آنجام بدبیم.در قسمت زیر به اون سه کار اشاره شده، د میزنم واین آموزش سه کاری است که در ادامه ترفند بالا بر روی گوشی قربانی قابل اجرا است:

?:عدد ?? رو شماره گیری کنید و بعد از شنیدن بوق آزاد شماره بگیرید و پول رو به حساب ..........?:فقط کافیست بعد هک کردن گوشی دکمه * ( ستاره ) رو فشار بدید و خط قربانی رو کنترل کنید.?:عدد.................رو شماره گیری کنید وok یا همان دکمه اتصال را فشار دهید بعد با پیغامی رو به رو میشوید که میگه ارتباط قطع شد یعنی گوشی سوخت.

کلیه این روشها امتحان شده هستند پس سعی کنید حتالمقدور در مورد گوشی ههای ارزان قیمت امتحان کنین که ضرر مالی زیادی گریبان گیر شما نشود!

در اینجا لازم به یاد آوری است که کلیه تبعات ای آموزش بر عهده خودتان می باشد!
__________________


    نظرات دیگران ( )
نویسنده: علی رئوفی
یکشنبه 87/2/1 ساعت 4:23 عصر

آموزش هک کارت اینتر نت و ورود رایگان به اینترنت
خب حالا که کسی از من تشکر نمیکنه اینو واستون میزارم.آموزش ورود رایگان به اینترنت:

هک آی اس پی(کارت اینترنت)

می خوام بهتون برنامه ای معرفی کنم و طریقهء استفاده از اون را براتون بنویسم که همه ی کاربران ویندوز ایکس پی

اون برنامه را می شناسند و یا تو کامپیوتر خود دارند ولی ازش استفاده نمی کنند.

این برنامه ی جالب هایپرترمینال HyperTerminal هستش.این برنامه رو از آدرس زیر میتونید پیدا کنید.

Start Menu\All Programs\Accessories\Communications\HyperTerminal

در کل کار این برنامه فرستادن و گرفتن فایل و چت و ارتباط بین دو کامپیوتر بدون استفاده از کارت اینترنت هست. یعنی

دو تا کامپیوتر می تونن توسط اون با همدیگر ارتباط برقرار کنن و فایلهایی را برای هم بفرستن.اگه آموزش هایپر

ترمینال هم خواستید تو نظرات بگید تا هر چه زودتر براتون بزارم تو وبلاگ.چون کارای جالبی با این برنامه میشه انجام

داد.

حالا بریم سر اصل مطلب: ابتدا برنامه را اجرا کنید. در این قسمت یک اسمی برای ارتباط خودتون وارد کنید. فرقی

نمی کنه چه باشه. در قسمت دوم شماره تلفن ISP تون رو بنویسید که می خواهید هکش کنید.

حالا با زدن دکمه ی Conect شما به آی اس پی تون وصل میشید . حالا با زدن کلید اینتر یه چیزهایی تو صفحه ی

سفید برنامه نوشته می شوند که اگر نامفهوم بود یک آی اس پی دیگه را امتحان کنید و اگر قابل فهم بود چیزهایی

مثل این را مشاهده کردید که همگی بستگی به اون شرکت داره اما زیاد تفاوتی نمی کنن.

Welcome To ROUTER
Username :
PassWord :

شما حتما باید یک کارت اینترنت داشته باشید از اون شرکت تا بتونید وارد سیستمش بشید . که تو اینجا با وارد کردن

اسم رمز و پسورد (پسورد وقتی می خواهید بنویسید دیده نمیشه چیزهایی مثل اعلان داس را میبینید:

Router

حال شما به مرحلهء حساسی وارد شدید که خیلی مهمه. بله اینجا قلب سیستم هستش یعنی شما با نوشتن

چیزهایی که میگم می تونید اطلاعات مهم و حیاطی از اون شرکت را بدست بیارید از جمله شماره ی کارت اینترنت

کسایی که روی خط هستن و شماره ی آی پی (درباره ی آی پی IP فعلا چیزی نمیگم ولی اگه خواستین تو نظرات

بگید تا براتون آموزش رو براتون بزارم)

در اینجا چند تا از فرمانهای حساس اون رو براتون توضیح می دم :

Systat با نوشتن این فرمان اطلاعاتی از کلیهء اسم رمزهای کسایی که روی خط هستن را براتون نمایش می ده.

Login با صادر کردن این فرمان می تونید به آی پی های دیگران وصل شوید.

Help نمایش کلیهء فرمانهای مجاز.

نکته ی مهم که باید بگم اینه که در این نوع ارتباط فرمانهایی وجود دارن مثل ایجاد حساب و یا حذف حساب که شما

نمی تونید این کارها رو انجام بدید. برای این کار باید اسم رمز خاصی را در اول برنامه بنویسید که اون هم در اختیار

صاحب آی اس پی هست.

حالا با این روش شما میتونید اینترنت مجانی استفاده کنید البته اگه وجدان دارید نکنید .دلتون میاد یکی همین بلا رو

سر شما بیاره؟
     


    نظرات دیگران ( )
نویسنده: علی رئوفی
یکشنبه 87/2/1 ساعت 4:20 عصر

_____________مشخصات:
نام گوشی:7610تاریخ معرفی :ماه مارچ سال 2004باند فرکانس:
باند :
GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900
سیستم عامل:نوع:Symbian OS v7.0s, Series 60 v2.0 UI
مشخصات ظاهری:وزن:118سایز (میلی متر) :طول : 109 عرض : 53 ضخامت : 19رنگ بندی گوشی :یاقوتی – صدفی
مشخصات صفحه نمایش:نوع:TFT با قابلیت نمایش 65536 رنگابعاد:176x 220 پیکسلصفحه نمایش لمسی:ندارد
حالت اسکرین سیور:دارد تصویر زمینه:دارد
مشخصات دوربین:نوع:1 مگا پیکسل
قابلیت بزرگنمایی:4 برابرابعاد عکس :1152x864 پیکسل
قابلیت فیلمبرداری:داردمدت فیلمبرداری:10 دقیقهفلاش:ندارد
مشخصات صدای زنگ:نوع:پلی فونیک 48 کاناله
قابلیت دریافت زنگ:داردپخش MP3 به جای زنگ:دارد
مشخصات پخش کننده موزیک:نوع:MP3/AAC/MPEG4 player قابلیت پخش:3gp و mp4 و MP3, AAC
مشخصات حافظه:حافظه گوشی:8 مگابایتحافظه مموری کارت :دارد 64 مگابایت کارت RS -MMC
دفترچه تلفن:دارد
نمایش تصویر تماس گیرنده:دارد
ابزار ارتباطی گوشیپورت:Pop-Portبلوتوث:دارد نسخه ی 1.1اینفرارد:نداردGPRS :دارد Class 6 (3+1/2+2 slots), 24 - 36 kbpsEDGE :نداردHSCSD :ندارد3G:نداردWireless LAN:ندارد بازینام بازی : دارد با قابلیت دانلود مرورگر اینترنتWAP : دارد نسخه ی 2xHTML : داردHTML : دارد سایر مشخصات:messaging :SMS, MMS, Email, Instant Messaging
تایپ هوشمند T9 : داردویبره : داردآیفون : دارد
منشی تلفنی : نداردسیستم ضبط صدا:داردسیستم شماره گیری با صوت:داردفرمان صوتی : داردرادیو : نداردچراغ قوه:نداردفن آوری Push to talk : ندارد
مکالمه تصویری:نداردقابلیت ویرایش آفیس:نداردقابلیت نمایش Pdf : ندارد
قابلیتهای دیگر:Java MIDP 2.0 مشخصات باتری:نوع:Standard, Li-Ion 900 mAh (BL-5C)
زمان مکالمه مداوم:3 ساعت
زمان آماده به کار: 250ساعت وسایل جانبی
هندزفری:مدل HS-3و مدل HS-5 و مدل HDB-4 و مدل HDS-3هندزفری بلوتوث:مدلHS-21W و مدل HDW-3 و مدلHS-13W و مدلHS-4W و مدلHS-11Wکارکیت:مدل HF-3 و مدل CK-7W و مدل BHF-3کارکیت بلوتوث:مدلCK-1Wکابل:مدل DKU-2هلدر:نداردقابلیت نصب دوربین:مدلPT-6کیبورد بیسیم:مدلSU-8Wشارژر:مدل AC-1و مدل ACP-12شارژر فندکی:مدل LCH-12
سایر لوازم : دستگاه نگهداری عکس مدل PD-1 و بلندگو مدلMD-1 و فلاش مدلPD-2 و قلم دیجیتال مدلSU-1B

    نظرات دیگران ( )
   1   2   3   4   5      >

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • عکس
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • مطالب بایگانی شده

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •  
    بهار 1387 - هر چه گل عشقه
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن


    JavaScript Codes welcome Oneline users :

    کدهای جاوا اسکریپت

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    صبا ویژن
    JavaScript Codes